Keresés

Online jegyvásárlás

Ügyfélszolgálat

Cím: 1034 Budapest, Szőlő u. 38.
Telefon: 1/452-4570 * Fax: 1/452-4501
e-mail: ugyfelszolgalat@spabudapest.hu

Nyitva tartás:

2020. JÚNIUS 2-TŐL
Telefonos ügyintézés: Hétfő-csütörtök 8.00-16.00, péntek: 8.00-14.00 óra között.
Személyes ügyintézés: Hétfő-csütörtök 9.00-12.00, 12.30-16.00, péntek: 9.00-14.00 óra között.
Ebédidő: 12.00-12.30 óra között
Pénztár: Hétfő-csütörtök: 9.00-16.00, péntek: 9.00-13.00 óra között

A proxy óra elvesztése esetén 5.000 Ft ügyintézési díjat számolunk fel.

Éves, fél-, negyed- és alkalmas bérletekhez tartozó proxy óra elvesztése esetén az ügyintézés ügyfélszolgálati időben számla bemutatása mellett történik. Felhívjuk vendégeink figyelmét, hogy az új óra átvételére 1-2 nappal később kerül csak sor.

Az OEP-szolgáltatás áthelyezését – legkésőbb 2 órával a foglalt időpont előtt – a fürdő nyitva tartási idejében a szolgáltatást végző fürdő intézi. A Paskál és Dagály fürdőkben időpont módosítása kizárólag személyesen lehetséges.

A Budapest Gyógyfürdői Zrt. felügyeleti szerve fogyasztóvédelmi kérdésekben a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Békéltető Testülete. (Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.)